joi, 18 decembrie 2014

Mărturie

Intotdeauna am fost de parere ca lucrurile bune se intampla usor, curg si se aseaza perfect.
Cam asa s-a intamplat si cu Huna. La mijloc de octombrie am citit pentru prima data relatarile de pe blogul hunaloveblogspot. Oau mi-am zis! Asta e pentru mine.
Am contactat-o imediat pe Mirela, data de curs s-a adjudecat si....gata... WONDER HAS HAPPENED! Nici mie nu imi venea sa cred ca totul se aseaza asa de usor, ca voi face acest curs.
Apoi am participat la sesiunile energetice Huna gratuite la distanta: 
…Multumesc pentru saptamana trecuta, am cam fost cu treburi in acele ore, dar am simtit asa o stare de pace si caldura cand ai lucrat, un cald din acela ca stii ca esti protejat.
…Aloha, azi sunt bucuroasa ca am reusit sa stau in meditatie cat ai lucrat, sa fiu eu in camera mea cu lumanarica si mirosul calm de parfum de lavanda. Mama da' ce bine a fost. Asa o stare de caldura, de bine care ma inconjura si la final am simtit-o puternic intre chakra gatului si a inimii. Si sufletul meu e vesel ca de copil si cum e el cald si colorat si pus pe sotii, radiind lumina si sclipici, tare imi mai place. 
E musai sa fii deschis in forul tau interior pentru schimbari.
E musai sa iti doresti HUNA si sa simti vibratia ei care te cheama sa te bucuri de energiile, culorile si senzatiile atat de diferite si speciale ale celor 25 de energii.
O zi intreaga(10 ore) alaturi de un om plin de lumina si caldura care mi-a deschis noi usi si mi-a dat si instrumentele pentru mai departe - Mirela si HUNA - nu ai cum sa le desparti aceste doua substantive proprii.
Va recomand Huna daca simtiti ca iubirea e mult mai mult decat ceea ce percepem aici, in acest plan terestru.
Va recomand Huna daca vreti sa va hraniti mai mult cu lumina, liniste si pace interioara.
Va recomand Huna daca vreti sa va cunoasteti si altfel, prin intermediul energiilor pe care le detineti si prin minunatia ascunsa (d)in voi- de care habar nu aveti inca sau poate doar nu o constientizati. Sunteti atat de frumosi si aveti atatea de oferit lumii si sunteti atat de buni! N-aveti idee, insa HUNA va va revela prin feelingul interior aceste senzatii magnifice.
Ziua initierii mie mi-a adus lumina, bucuria de copil si multa, multa iubire si am inteles mai clar ca, de aici mai departe, arhitectul vietii mele minunate sunt doar eu si Energiile Divine.
Iti multumesc Mirela pentru darul acesta minunat venit inainte de Craciun si voua va doresc sa aveti gandul cel bun si sa simtiti calauzirea divina ce va poarta usor, in caldura si culoare, spre HUNA-lumina din care sunteti construiti, sa va fie cunoscuta!
Alexandra, noiembrie 2014